Moji omiljeni serijal tekstova kome se vraćam kad mi se prohte 😀 U pitanju su 3 preporuke šta raditi, videti ili koristiti u Beogradu 🙂 A danas za vas imam jedan gotivan piling, sjajnu izložbu i jedan hipsterski film. Pa da počnemo 😉

mark piling recenzija

MARK Piling za lice i telo (citrus)

Iskreno, nisam baš ljubitelj pilinga jer imam kožu koja je suva i brzo se zacrveni, ali Mark scrub je nešto skroz drugačije. Pre svega, potpuno je prirodan (a ja sam sucker za te all natural stvari) a pored toga ovo je pilng koji ostavlja kožu mekom i mirišljavom. U pitanju je kako piše na sajtu Mark Scrub: piling napravljen od najkvalitetnijih zrna kafe robuste, smeđeg šećera, bademovog ulja, organskog kokosovog ulja, morske soli i vitamina E. Mark je upakovan u šik, minimalistički omot koji ne propušta vlagu, a kada ga otvorite obavije vas predivan miris pomorandže i kafe (izabrala sam citrus). Mark se lako nanosii – potrebno je staviti svega malo pilinga na vlažnu kožu a zatim isprati za nekoliko minuta. Mene je pre svega oduševilo što je koža odmah mekana na dodir i što lepo miriše, a probala sam piling i na licu i na telu. Ipak, mislim da ću ga koristiti više na telu jer baš dobro ispilinguje i ostavi kožu mekanom – a pritom je fenomenalan za stopala što me je dodatno oduševilo. Inače, Mark se baš spoooro troši jer je potrebno malo da se nanese, mada mi je drugarica rekla da ona obožava onaj sa čokoladom, pa sad ne mogu da izdržim i da ne naručim i taj 🙂 Najbolje od svega je što stiže direktno na adresu vrlo brzo pa mi je ovo jedna super pohvala za ljude koji su se dosetili da i kod nas može da se kupuje online 🙂 E da, može da se naruči odakle god, a ne samo iz Bg-a, ali ja nisam mogla da dočekam da ga preporučim pa sam ga stavila ovde <3

FB-3-2-1

Izložba Paje Jovanovića u Domu Jevrema Grujića OD ČIKA PAJE

Valjda će doći jednom i taj dan da imamo nacionalnu galeriju i muzej, ali u međuvremenu možemo da se grebemo sa nekim manjim izložbama. No, koliko god mala, ovo je zapravo fenomenalna izložba našeg najvećeg slikara Paje Jovanovića gde je predstavljeno čak i jedno od njegovih najvećih dela Kićenje neveste. Preporučujem da dođete u vreme kada kustos vodi izložbu kako biste saznali malo više o Pajinom liku i delu i razlogu zašto je izložba nazvana tako i baš tu su izložena njegova dela. Paja je živeo 98 godina, imao dosta mlađu muzu (koja mu je na kraju postala i žena) i slikao članove porodice Karađorđević. Mene je ipak najviše oduševilo što se u samom prostoru može popiti kafa i čaj i pojesti parče torte po receptu kraljice Natalije. Taj osećaj, gde sedite između remek dela našeg slikarstva i neobavezno čavrljate ne može se naći ni u Luvru, a vi se osećate u isto vreme i počastvovano i ponosno što vam je pružena takva prilika. Izložba u Domu Jevrema Grujića (pored Ateljea) je produžena do 1. aprila pa imate vremena 😉 I probajte tortu, odlična je!

Hrvatski film COMIC SANS

Imam blagi bipolarni poremećaj: ne volim domaće filmove i baš volim sve domaće filmove koji nemaju ratnu/ samoubistvo/ politika/ teške priče tematiku i jedva čekam da ih pogledam. Jes, u domaće mi spadaju svi oni koje razumem bez prevoda, a vi kako hoćete. Comic Sans je odličan film koji govori o dizajneru koji ima twisted odnos sa ćaletom ali možda ipak nije baš film za svakoga. Jeste ako hoćete da gledate sve te divote hrvatskog primorja na Visu, ali mislim da sam se posebno pronašla jer pokazuje digitalno doba onako kako jeste i modernog čoveka koji se hvali nemanjem vremena kao medaljom. Anyway, Zagrebčanin nakon sloma živaca zbog raskida sa devojkom odluči da ode na more sa ocem kako bi se postarali oko sahrane jedne dalje rođake. I to je to – emotivni disbalans čoveka u kasnim 30im, odnos sa roditeljima, ljubavne veze modernog doba i jedna diskonekcija sa stvarnošću i približavanje prirodi kao staro, dobro rešenje za sve brige. Topla preporuka 🙂

PozZ

p.s. Želite da vodite blog i zarađujete od blpgovanja? Prijavite se za najbolji KURS KREATIVNOG PISANJA na svetu 🙂

Author